Ceritera Hidup Saya Disini uke!!! lau anda tidak BERMINAT sila tekan " X "

Monday, March 12, 2012

berat vs darah

assalamualaikum.hehe ok merefer kpd tajuk trsebut,im sure sume wanita akn obses giler ble ckp pasal berat badan..xkish lar yg besar nak kecik ke or yg kecik nak besar ke,sume same jer..hehehe its normal lar an..name pon pmpuan.mcm tu gak aku pd 1 ketika dlu..ble berat naik skit,mule r gelabah nk diet lar ape lar..tp ble bert tetibe trun,mule gelabah nk mkn byk skit..bukan ape,nak maintain berat lar konon2 yer an..hee

tp skg x lg..bukan ape,aku da malas da ngn berat badan..yelar,kalo dlu maintain je 40 or 41..tp skg-------> 38 37 38 37..penat dah mkn byk2 tp same jer..paling kuat pon,makan xhabis lar ape lar.so,biar je lar..lambat laun nti naik lar gak an..cume cpt atau lmbt jer..as long as bju2 aku x trlalu ketat or terlalu longgar ok lar an..hee

tekanan darah
mengenai darah lak,baru2 nie aku baru je pas check tekanan darah..ok normal ialah 120 tp skg aku pye tekanan darah ialah 97..ok sangat x normal..act byk bnda yg mmpengaruhi kurng tekanan darah an..tp nak wat cam ner,aku rasa dri aku nie elok jer..alhamdulilah r setakat nie xda sakit ape2 *sakit kronik* ,so ok lar an..hee

mlas nak tulis banyak2.. #x kisah lar kurng berat ke kurang tekanan darah ke ape ker,as long aku ok means ok lar tu an.hee# daa~

No comments:

Post a Comment

drop here!!