Ceritera Hidup Saya Disini uke!!! lau anda tidak BERMINAT sila tekan " X "

Wednesday, April 13, 2011

gemok?? ade aku kisah..

as salam anda!!ok topk kali nie tntg gemuk..anda tau ape tu gemk?? lau xtau,gemuk tu merujk kpda apbla BMI seseorg melebhi dr yg sepatut yer..ti tok tik tok lg 2mgu je nk hbs LI...ok sepnjg aku kt cnie,memg mkn jelar keje aku..smpai brtong2 bert aku naik..tp yg pelk yer,kt bdan xbape nk efect sgt lar an..tp kt tang muke n lengan yg mmbri kesan sgt positf yer..

mane x yer,sblm g keje da brkfast dlu..smpai tmpt keje pon makn ag..bile boring je,kuar g giant bli mkn ag..tme lunch,g mkn ag..blik keje pon makn ag..stp masa mengunyah jelar..ade 1 dialog dr membe aku iaitu cik pija "aii adah,lepas kaw..kaw lgi..xhbs2 mngunyah" .dialog dr enck herman " aii su..kat ats watr heater tu ade megi aku..lau nk g r makn..kau an suke makn." hahaha perghh agk tepat mgena sasarn dcitu an..lau xcye,bole tye kt kawn2 yg bkrja 1 dept ngn aku..hahaha tp ade aku kisah ke sume tu??

td aku kna tego ngn slh sowg staff nie..dgn selamber badak dy brkata::
khaled--> kau nie adah..da mcm mentaram aku tgk tau..
aku --> mentaram tu ape led?
khaled--> mentaram tu mcm adk bradk ngn kerang lar tp dy besar skit..hah mcm kau lar..
aku--> siot kau led..
khaled--> dlu aku tgk kau mcm tmbikai susu..kecik jer..sekrg aku tgk kau da mcm semangka merah dah..bulat semcm..lau xcye,g ambk tmbikai merah kt kitchen n tgk same x ngn kaw..
aku --> jahat seyh kaw..alarh biar lar..tau lar jels muke aku bulat..wekk3

meh aku lmpirkan ketmbaman yg semkin trserlah:::

carta prtama

carta ke2..makn dah jgn xmakn..tme nie aku order chickn grill rice..tp xampai ag..memndgkn cik wani ordr aiskrm n fries tp dy xhbs,so memg masuk mlut aku lar an..

ketmbaman semkn trserlah

ambk dr tepi xnmpk brisi sgt lar an

da kekeygan..so lek2 jap

hah yg nie memg xbole nk kata ape lar..tgk je lar jari jemari aku yg semakn mnggemok an dri yer..

ambik kaw..kebncitan..
 p/s::: kesmpulan yer..ade aku kisah kau nk ckp aku gemok ke kurs ke mentaram ke tmbikai ker..biar lar an..ade aku kisah ke hah??eleh..tau lar jeles..hahhaa wekk333...

3 comments:

  1. adah...mcm mana kamu bleh gemuk sgat ni....dri tembikal susu...ke nangka dah kau....x pe biar sihat janji hati ceria... x mau pikir2 serabut kpala k... janji bahan sihat :)

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHH yeahhh! awak da gemuk sikit. hehhe tak cukup tu. kene naikkan lagi. hehe baru comel :D

    ReplyDelete
  3. sob:haha xtau lar sob mcm ner ley gemk nie..mgkn asyk mkn jer an..mnta petua krus an badn blh x??hahaha xkish lar an gmk ke ape,yg pntg ati senang jgn pk maslh..

    ceritera:sya akn brusaha lebh kers lg utk membesrkn lg badn ok..

    ReplyDelete

drop here!!