Ceritera Hidup Saya Disini uke!!! lau anda tidak BERMINAT sila tekan " X "

Friday, March 25, 2011

:::nasib oo nasib:::

as salam anda!!!! arini memg menggila lar seyh..ok story mory brmula apabila arini 1st day aku kt dept fnb..oleh krana trlalu boring smpai xtau nk wat per..nie lar keje aku td..hahaha::: gier an aku..

peace no war

x boleh nk golek2 sbb xmuat lar

xder keje an sampai masuk dlm almari beg

pndgan dr ats nie au..hahhaha


senyom sokmo

ketembaman yg xpenh nk susut
tik tok tik tok mghitung waktu biler la nk kul 5 nie an..toink2 da kul 5 da..yeahh balik..so ape lg,sepnts kilat aku ambk beg+sweatr+helmet n g thumbprint..tgh syok2 bawk mto tetiba kna tahn polis lak..aiseyman siot tol lar..prbualn aku dgn uncle polis::::
uncle:: nape awk bawk laju sgt???
aku:: mane ade laju..biasa jer..(dlm hti brkata..alamk kantoi suda bawk laju)
uncle:: awk tau x bahaya bawk laju..kan kt jaln bandar nie..byk kereta..awk tau x bape had laju jln kt sni??
aku:: ____ (diam seribu bahasa) malu doe..da lar ade mamat2 motor parkg kt depn aku..malu tau..(dalm hti brkata:::giler agk yer aku nk bawak slow kt jaln mcm nie..elak kna hon je an..tah ape2 r pkck nie tau)

---> dak2 moto dpn aku yg len dah bla n pkck tu trus mara ke arah aku..tbe2 dgn brnada slow n muke trsenyum pkck tu ckp kt aku::

uncle:: tgk lesen n ic awk..
aku:: jap ea..tik tok tik tok hah nie r..ic+lesen+roadtax sya bg encik..
uncle:: ok awk bole jaln..hati2 bawk moto tu..jgn laju2 sgt k..
aku:: ok trma kasih..(dlm hti brkata..memg x r lau nk aku bawk slow kt tmpt mcm nie) adoyai..ahahha

alahai pkcik2..sory lar yer memg sya bawk laju pon td..hehe bukn ape,da tme blik keje an..msti r nk ampai umah cept..lg pon lau nk aku bawk slow memg x r..bek aku bawk kete or moto..hya ade beberapa sebb je yg boleh mmbuat an aku drve slow..sebb prtama--> bawak mak aku tme aku drive..sebb ke2 ---> xboleh tahan dgr cik siti zarina masri udin mnjerit dlm kete lau aku bawk laju skit..tu pon tme kat penang lar..haha ape2 pon,misz cik zarina a lot sbb da lme x dgr dy jerit+bebel+gadoh ngn cik nana.. mane x yer,lau kt cni lrfc lght pon kadg2 aku lgar jer..tp tu pon lau aku nk g keje pg n jaln xder org lar..giler ape aku nk brenti kt rfc lght lau kul 5.30pagi tu aku sorg jer kt ats jaln raya tu..hahaha

nie lau akak trchenta aku tau aku kna tahn polis nie,maw pnjg lebar aku kna bebel..algkan tme aku xcident lgar kete mgu lepas pon akak trchenta aku dah dok membebel kat aku pyer la pnjg brjele2..ni plak lau dy tau aku kna tahn polis sbb bawk laju..wow mati wok!! memg x serik2 an aku nie..nk kna tgu masuk wad agk yer baru nk brtaubat an..adah2..

hahaha ok kpd anda2 tu,jgn lar mncontohi tabiat buruk aku nie tau..x bek n x elok utk anda..lastly, maju lar sukan utk negara (tetibe jer..padahl x der kna mgena lgsung tu..hahaha)





5 comments:

  1. :AHHAHAHAHHAHAHHA..
    kaw xmmgigil plk kn kne tahan poli..
    aq da 2x tahan lidah kelu tnpe kate2..
    mcm takot plk
    :HOOHHOHOHOHOHO
    klaw nmpk polis mulut ny pnye la blgak..da kne diam tros...ngeeee~

    aiseyh..wndu nk dgr aq mnjrit ke....
    nnty aq jerit puas2 ble jpe kaw eyh...
    jgn pekak suda la..
    i misssshhhh u alot....

    ReplyDelete
  2. da 2 kali kena tahn lar..memg r xmenggigl an..siap boleh mnjawb lg tu..hahahaha


    ok2 nti kaw jert kuat2 bg 1 tamn pauh dgr au.
    misz u 2 3 4 5 6 7 8 9...

    ReplyDelete
  3. bapak ganas kaw adah . da tade tmpt lain agaknye nk masuk selain almari tuh . haha . eh eh nak msok jgk bley ? hehe

    ReplyDelete
  4. aen:lau kaw nk masuk memg boley sgt sbb kaw lg keding dr aku aw..hehehehe

    jom2 masuk pat..

    ReplyDelete
  5. singgah folo ur blog...

    ReplyDelete

drop here!!