Ceritera Hidup Saya Disini uke!!! lau anda tidak BERMINAT sila tekan " X "

Monday, January 17, 2011

jatuh??oushh sakit ue..

jeng2 sape penh jatuh??msti sume owg penh jath an..hahaha xkish lar jatuh mto ke jatuh basikl ke n yg pasti yer bukn jatuh cinta..no no no blm mase yer lg ok..ape yg nk aku share arini pasl jatuh moto..hahaha kelakar an..
da besr2 pon jatuh ag..adah adah..sume yer brmule apabila pg td aku nk basuh mto..

lokasi:dpn umah no.25 taman hrta ria
masa:7.15 pg 
kisah:cewah dgn smgt yer aku g ambk sabun+kain+span+berus..
abah:tongkat 2 lar mto ue..an nk basuh..
aku:bert lar nk angkt..
abah:eleh xkuat lar tu..
aku:(senyum kambing) hehehe tau xper..
abah:terus jaln msuk dlm umah..
15minit kemudian~selesai suda basuh moto..
aku:ala moto nie lech lar..nk tongkat 2 lar..senang skit nk pncut air paip nie..lalu dgn penuh confident yer aku tegk an moto ue..cehh dengn kdrat yg aku ade,nk tongkt 2 mto nie..jap ag tah mcm ner r blh trjath lak..dgn aku2 skali kna hempap..perghh da la byk pasu..sory abah ade 1 pasu pecah..hehehe..memg rasa mcm nk path pinggng aku..
bile masuk dlm umah abah tye,byi pe td kt luar??aku jwb,hehehe xder pape..aish ngok ngek pye moto..

so ksmpuln yer:len laki jgn bsuh mto..biar air hujn je yg tlg basuh an..hahaha =)











No comments:

Post a Comment

drop here!!