Ceritera Hidup Saya Disini uke!!! lau anda tidak BERMINAT sila tekan " X "

Tuesday, January 18, 2011

buhsan~

aku pon xtau nk tuls pe sbnr yer an kali nie..well memndgkan arini aku xkeje,so byk lar bende aku blh wat arini..xmacm selalu rutin harian aku sme jer..

6.45 pagi :bgn n siap2 an dri then subuh..
7.00 pagi :anta wana g skola..
7.15 pagi :ampai umah n lepak2 jap..baring2+mngeliat byk2 kali..
8:10 pagi :mandi+siap2 an dri g keje+sarap..hahaha sarap aku senang jer,minum susu seglas je da keyg smpai tghri..
8.50 pagi :start mto n pecut g kje..skg da mls nk nek keta sbb lmbt+parkir jauh+leceh..
8:56 pagi :smpai hotel+thumbprint
9.00 pagi :masuk keje..
9.00 pagi~5.00ptg :brmula lar aktvti aku wat kejer..(breafg pagi+bhagi2 an kje+tark troli+ding dong blik+bramah msra ngn guest+lunch+zohor n sewktu dgn yer) hahahaha
5.00 ptg :thumbprint+start mto+lepk2 sembg2 jap ngn dak2 len
5.30 ptg :ampai umah+tukr bju+brsih an bdn+lepk2+asar+tgk tb..
6.30 ptg :siap2 ambk adik skola lak..
7.00 ptg :baru ampai umah sbb jln yg jem nk mati tu yg melmbt an prgrakn aku..aishh
7.15 ptg~8.00 mlm :mgrb+dudk2+siap an dri+anta wana n adik g tsyen
8.30 ~ 10.00 mlm :ampai umah+tgk brta lau rajin+on9+wat report+mkn lau rajin n lapa+isyk+n wat aktvti len..urmm lau rajn aku g r mrayp ngn mak ker membe keje ke..xpon sowg2 pon jd lar aku kuar..nk ajk membe2 masg2 sume jauh an..
10.00 mlm :ambk dak2 nie tsyen..
10.15~11.00mlm :ampai umah+lepk2+sembg2 ngn dak2 nie+msj2 jap
12.00mlm :tme to sleep..hahahha

urmm tu je lar rutin harian aku stp hri lau aku krja..agk bosan gak lar an..tp kdg2 ue aku mryap gak utk hilg an bosan..lau kuar pon palg2 g karok ngn membe2+window shopg+ronde2 sea side+makn..hahaha bosan an..

No comments:

Post a Comment

drop here!!