Ceritera Hidup Saya Disini uke!!! lau anda tidak BERMINAT sila tekan " X "

Sunday, November 21, 2010

:::pitPit nieNie:::

en shafiq (tuan pye arnab)



arini xder nk tuls byk sgt r..cume nk cter pasl arnab nie jer..name dy PITPIT NIENIE...hahaha da 

besr da skg..dlu kecik je au...mane la xbesr yer,asyk makn jer..sebnryer umah dy nie,mak aku bru 

je tukr yg len..sblm nie kecik je umah dy..tp sbb da besr,kna la bg yg len an..lau x,cian dy duk dlm 

umah yg kecik tu..hihihi.. yg bwah nie merupakn muke2 mreka yg brtungks lumus..hihi
pn siti hawa n cik su
en azhar n cik wana
en akir
  • credit to pn ct hawa yg brtgkus lums mengmbil umah nie dr jiran seblah,
  • en azhar krna tlg ambik sayur utk pitpit..
  •  cik wana krna slalu bg pitpit mkn..mandi an pitpit..n g kejr pitpit lau dy xreti nk balik umah..hahaha   
  • credt to akir gak sbb tlg angkt umah arnb nie.. 
  • cik su sbb dy yg palg syg kt arnb2 nie..lau blh stp masa nk main ngn pitpit jer..
  • plg pntg to en apit( abg aku) sbb dy la yg bli arnab2 nie..hihihi
mane x yer,pntg angkt skit,mule la pitpit nie nk gigt tgn..sakit wok lau kna ggt,sbb tu aku xsuke nk 

angkt dy sbb aku da penh kna ggt ari ue..aishh pitpit2...sblm nie ade 2 pasg,1 hitm n 1 puth..tp nk 

wat cm ner,jodh mereka xpnjang,so si itam tu da pergi mgadap ILAHI..huhu sob2 sedih2...tp xpe la 

ea pitpit,hidup nie msti dterus an..jgn sedih2 au..kami an ade..hakhakhak..urmm blh la tgk pict2 

kat ats tu ea.tu pict2 yg bru d upload sbg tatapn umum..hihihi

2 comments:

drop here!!