Ceritera Hidup Saya Disini uke!!! lau anda tidak BERMINAT sila tekan " X "

Sunday, November 21, 2010

mirinda+ais~

akhem2...mai murah2 pans2..hahaha (asal r aku nie tetibe je an)..seblm ape2 aku nk ucp an slmt pgntin bru kt abg kawn aku ct aisyah samsudin.mta mf xdpt dtg krana keadn kesihtn yg tidk mengizinkan..
oleh kerna arini sgt bowink,so aku pon bgn la lmbt..biase bgn awl,arini trlajak lak..
hhihihi bgn2 je aku tgk umah da siap kems..bju sume da siap sidai..bile tgk,eahh adik aku si wana nie da bgn da.. kat bawah nie antara pict2 dlm umah aku yg telh brkemas..hihihi


         





haha selesai suda mengemas umah..masa kt depn,tbe2 trdgr mak jert nama aku..adah oo adah..

adah:ye mak,nape??
mak:tu daging da kuar an tu..g mask soto..
adah:ok saja..(dgn lgkah lemh longlai ye,aku pon g dapo)
:::: aktivti mask memask kt dapor..hahaha

da siap mask je,hapy la an..blh relax2..masa tgh landing2 dlm bilk,trgat lak nk on laptp..blm smpat lptp di on,tbe2 hp brbyi..."my baby u,are the reasn i could fly" brkumandg 1 blik ngn tone kt fon aku..yeayyyyyyyyyy...chenta hati ku call plak..dgn syuman meleret kt muke,akhem2 trus je jwb fon.."hello...(bla99999999) isi prbualn kami hya kmi yg tau...hihihii..
tgh syok brgayut nie,tbe2 abah masuk bilk lak..aisehman..kacau tol r abah nie..huhuhu

adah:sat nah..abah masuk bilk lak..
chenta hati:ok saja..
abah: adah g kdai jap..
adah:mau bli ape dong??
abah:bli air oren mirinda 1 botl besr+ais 20sen
adah:bli kat kdai ner??
abah:kt bengkel agk yer..aishh dak nie,g la bli kt kdai isa tu..
adah:hihihi (smbil ktwa bongok),ok2..
brkate kpd chenta..."nak kuar jap g kdai..." lalu dy mnjwb.."ok2..bye..bebaik tau"

10 mint kmudian..masa brlalu ngn pntas n aku pon da siap bli ape yg abah soh n da smpai kt umah da pon..g dapo je,curah air dlm jug smbil bubh ais..oleh krana cuaca yg sgt pans terik..perghh sedp yer lau dpt minum nie..fuihh...

apabila da tuang air dlm cawn,semgt nie masuk bilk smbil mnjnjing air..nk lepk dlm bilk dlu,nti bru minum..hehehe tbe2 trgat lak pesanan.."hah,awk tu batuk,jgn nk minum ais n air sejuk lak.." alamk potong lalu tol r..da msuk bilik,urmm xpelar..minum skit je pon..hihihi..bru minum seteguk,batuk lak dah..adoyai..urmm xpelar,letk je kt tepi dlu..sat ag r minum..smbil mengon9 an dri,tbe2 adik aku lak masuk....oleh krna trlalu excted nk tgk aku on9,trlgr cawn lak dah..hbs tumph air aku..huhuhu 

adah:nape awk tumph an air kita r??
akir:ala sori la..kite xperasn lar..
adah:kite baru minum skit tau..
akir:xper2..nsb bek skit,adah an batuk..lau minum byk td,mst lg teruk btuk..
adah:huhhu (smbil wat muke hampeh)

::::haha tu jer cter aku utk arini..no idea la nk tuls pe ag..


No comments:

Post a Comment

drop here!!