Ceritera Hidup Saya Disini uke!!! lau anda tidak BERMINAT sila tekan " X "

Monday, June 17, 2013

as salam anda!! its been a long tme snce im not updte my blog.. shhh shh tiup habuk sat.xtaw nak update ape ,urm mgkin boleh share skit kot pasal alergik.sepanjang usia aku,aku pernah kena alergik sekali jer.tu pon masa umoq aku 17.hoii bukan makanan laut ke ape,tp alergik ubat dowh.omakkkaii ubat kot ubat. dua hari terlantar kat bilik rawatan (almaklumlar skola dok asrama). hehe

time tu rasa mcm nak mim alif ta ya pun ada.bile da lame x sakit nie,jeng jeng jeng tibe tibe boleh terkena balik dan kali ni bukan alergik ubat dah,tp alergik ketam. woi ketam tu woi, one of my favourite.

ni gara gara ketam abang gerai depan ofis aku lani,habis gatal satu badan. gatai punya la gatai,da mcm beruk tergaru garu..smpai lani pun gatai lg.urmm ape nak buat, nasib hg la cik oit..sape suh p makan ketam tu.mmg lepah nie tobat da lar,xmau dah mkn ketam abang gerai depan ofis tu lg.

so kpd kalian yang rasa ada elergik tu, pls pls pls jaga pemakanan anda dan kalau rasa da gatai sgt nak makan mkanan yg tidak sepatutya anda makan, pls make sure ubat tu sentiasa ada.ok bye

1 comment:

  1. Rasa lawak pun ada bila Najib Razak pergi berjumpa dgn pengasas Facebook. Apa motifnya tu ak tak pasti. Mr. Yeow pnh citer kt ak masa dia jadik mahasiswa UPSI, dia rajin update blog. Tapi skang bila dh jadi pensyarah, dia dh jarang bukak blog. Maybe kekangan masa kot.

    ReplyDelete

drop here!!