Ceritera Hidup Saya Disini uke!!! lau anda tidak BERMINAT sila tekan " X "

Sunday, May 8, 2011

sedih an2..

as salam anda!! da lme x update ini blog..tetibe arini rajin  plak nak menaip..ok memndangkn LI pon da hbs..so brmule lar profesion aku sbg suri rumah sepenuh masa...lau da jd surirumah nie,biase lar keje2 aku mngemas..memask..anta n ambk dak2 nie sekola+tsyen n yg seangktan dgn yer lar an..hahaha

oleh krana aku agk rajin skit arini,so tetibe jari jemari aku rjin menaip laman web psp..cehh wahh bukn per,sje nk tgk kot2 lau ade pape info trbaru an an an..ade 1 keratan akhbr yg boleh aku kngsi kt cnie..kratn nie aku dpt masa ngah tgk2 kt lman web psp..agk mnyentuh hati..thats y aku rasa nk post pasl nie an..

keratan akhbar mngenai beliau ~psp student~
hah td da tgk gmbr an..skg nie,anda boleh bace sedikt sebyk mgenai beliau lar k..

TERKILAN BAPA TIDAK SEMPAT RAI KEJAYAAN

Berita Konvo 2011 Bukit Mertajam : “Saya sedih arwah ayah saya tidak sempat melihat kejayaan ini.” Itu luahan hati Mohamad Rajaie Mohamad Radzi, 22, penerima Anugerah Kecemerlangan Akademik dan Kokurikulum sempena Majlis Konvokesyen Ke-11 Politeknik Seberang Perai (PSP) di sini semalam.Beliau merupakan graduan Diploma Pengajian Perniagaan dan memperoleh Himpunan Purata Nilai Mata (HPNM) 3.87.Mohamad Rajaie ketika ditemui berkata, arwah ayahnya yang meninggal dunia pada Oktober tahun lalu merupakan pendorong dirinya untuk terus berjaya dalam akademik.“Arwah ayah bekerja sebagai pemandu van dan dia tidak mempunyai pendidikan yang tinggi malah untuk mengeluarkan wang di bank pun dia tidak tahu (Sumber : Kosmo 21 Mac 2011).  
 
hah sedih an..so same2 lar kta ambk ikhtibar dari prstwa trsebut ok!!

No comments:

Post a Comment

drop here!!